visitors

Saturday 3 November 2012

MY beloved BUDDY!!

assalamualaikum dan salam maju jaya,

it's been a while dear readers, buka blog, kosong ,teda org baca*sedih*. 

setelah lama berdiam diri, terasa ter-push untuk post sesuatu disini. khas bagi mereka-mereka yang ingin tahu perkembangan gue *merah pipi*

Sebelum melangkah lebih jauh, biar gue celheta cedikit pashal gue punya pelkembangan. Disebabkan terpaksa, kini sedang melanjutkan pelajaran di UM (bkn University Of Manchester), di Malaysia onley. taking Bachelor in Medicine and Bachelor in Surgery (MBBS). bakal doktor la konon nih *merah pipi lagi*

Dalam UM ni, yang paling gue suka, ada sub-family, banyak kawan yang akan sentiasa ada dan sangat prihatin. Main thing dalam entry gue kali ni, nak emphasize pasal buddy system yang telah lama dipraktikkan oleh pelajar-pelajar di fakulti perubatan . ok nak tunjuk gambar buddy dulu.


saya mau juga tag ni gambar dorg

paling belakang:
fadhil (1st year), ehem*lupa* (MO sdh tu), salfarinah (1st year), ermawaty (1st year), farahin (1st year)

di separa tengah:
reuben(1st year), AIZAN (1st year)

di tengah:
totoi aka gerald (5th year), marcella (4th year), irish( 2nd year)

separa depan:
sarah (5th year), charleen (HO skrg, lepas graduate)

depan:
boniventure (3rd year), alicia(4th year), neysa(4th year), nicole (2nd year)

sebenarnya banyak lagi yang lain. tapi nanti-nanti lah sy maw tag. panat.

to be honest, i am very grateful to have them as part of my learning life in UM. They helped me and my friends a lot and I hope our bonds will last forever. :)

GO BORNEONS!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...